Thursday, November 1, 2012

rindu...

mode malam ni adalah rindu...rindu sesuatu yg lama,baru...yang jauh yg dekat yg pergi dan yg berlalu....xda henti yg menjadi nokhtah,,,xda penghujung menjadi penentu....ia tersemat rapi di celah2 rimba hati,,,kadang terkenang kadan terlupa...kadang hanyutttt...kerana aku insan biasa...
insan yg sentiasa alpa...dan aku tetap aku...yg salah tetap aku...yg benar jua tetap aku...kerana aku bernama aku....huhuhuhu...penin x starting...keh2....saja...mlm2 gini..semua dah hanyut ke mimpi indah aku masih...asyik ngn gmbq kt sebelah ni...huhuh...hmm ntah laa...hati tersentuh...hiba sedey...syahdu...mungkin biasa bagi orang lain...tp bukan aku...aku syg frienship ni...amat bermakna...apa yg tertannggung umpama senada...serasa...sejiwa...semelodi...seirama...walaupun hayunan langkah xsama..tp di hati masih sama...yg kurang di godek2...yg lebih didodoi2...hahahah..pelik dah bahasa baru,,,yg pasti hanya aku yg tahu,,,,hanya aku yg mengerti...
looking to virakwan...i feel some emptiness....i dont know y...something hidden...but she still smile...like pretending something...i wonder smething...but nevermind...doa kawan...doa aku untuk dia..supaya dia sentiasa hepi....silent is always telling...let us keep it for moment...hmmm....
yg si oren sblh tu..also my best friend...susah sng...sakit sentiasa bersama..insyaAllah..walaupun byk dugaan untuk dia..i wish dia sentiasa sabaq...she has talent...n aku as kawan akan sntiasa doakan yg terbaik...
ntah aaa...dlm hati ni aku xreti nk bersangka buruk...xreti nk cemburu...bg aku kelebihan yg ada pada org tu umpama...satu kurniaan yg perlu kita sama2 hargai....apa yg kurang dkt aku..kelebihan pada yg ada sekeliling ku...dan insyaAllah apa yg ada pada aku..menutupi kelemahan yg ada pada org lain...baru la hidup ni saling melengkapi...allah xjadikan kita sempurna...kita yg kena cari kesempurnaan itu....
k la mata ngntuk...tp nk jgk drop something here...just to let them know....how much aku sayang kan frienship ni....yg sedey sikit...kurang satu...seorang...yg pergi..terus ilang dan sepi...apa pun aku tetap doakan dia....maafkan,,dan kita akan kekal sampai bila2...insyaAllah...

nis..memyselfnI


0 comments:

Post a Comment